fbpx


Werkwijze

Mijn consulten en trajecten worden helemaal afgestemd op jou als persoon en waar je aan mag werken. Als basis krijg je altijd: 

  • Uitgebreide intake inclusief Vedapulse meting, tong diagnose en eventueel medische astrologie 
  • Behandelplan afgestemd op jou
  • Bespreken van je behandelplan en welke vervolg afspraken er nodig en haalbaar zijn
 

Wil je eerst alleen contact of sparren wat de beste optie is voor jou? Plan dan een gratis 20 minuten gesprekje

Inplannen eerste afspraak via de online kalender:

Tarieven

  • Intake: €120 – 120 minuten 
  • Vervolgconsult €65 – 45 minuten
  • Vervolgconsult €45 – 30 minuten
  • Abhyanga Massage €95 – 90 minuten

Betaling en vergoeding

Behandelingen gaan alleen op afspraak.

Consulten / behandelingen dienen 24 uur van tevoren via email (info@alafleur.nl) afgezegd te worden. Binnen 24 uur wordt de afspraak in rekening gebracht. 

U kunt na de behandeling in de praktijk pinnen, contant betalen of betalen op rekening. De factuur van de behandeling krijgt u via de mail toegestuurd zodat deze bij de zorgverzekeraar ingediend kan worden. Ik ben aangesloten bij de LVNT en RBCZ als Ayurveda therapeut. De LVNT is de Landelijke Vereniging Natuurgeneeskundig Therapeuten. De RBCZ is het kwaliteitsregister waarbij HBO-opgeleide therapeuten zich kunnen registreren. Een RBCZ-gekwalificeerde therapeut moet jaarlijks aan strenge kwaliteitseisen voldoen zodat jij als client zeker bent van goede zorg. 

Alleen mijn Ayurveda consulten en behandelingen kunnen (deels) vergoed worden vanuit de aanvullende verzekering. Dit geldt dus niet voor workshops, cursussen of andere diensten. De rekening kunt u zelf bij uw zorgverzekering indienen. Bekijk deze link voor meer informatie over de vergoedingen van Ayurveda

Klachten en geschillen

Ik streef ernaar goede zorg te verlenen. Mocht je toch niet tevreden zijn, bespreek dit dan altijd zo snel mogelijk. Zodra ik op de hoogte ben, kan ik je zo goed mogelijk van dienst zijn. Als je er niet uit komt met mij, wordt er contact gezocht met een vertrouwenspersoon van de LVNT. De derde stap is contact met de SCAG. 

Ik val onder het Wkkgz-klachtrecht bij de Stichting Complementaire en Alternatieve Gezondheidszorg (SCAG) 

Wat zeggen anderen?